Kundservice och köpvillkor

Det viktigaste för oss är att du som kund är Garanterat Nöjd. Därför är vi väldigt noggranna när vi väljer sortiment, för att kvalitén ska motsvara våra och dina förväntningar. När du sen ska välja vilken cykel, vilket klädesplagg eller tillbehör du ska ha när du är i butiken, finns våra kunniga säljare där för att vägleda dig rätt.

Garanterat Nöjd innebär full bytesrätt på alla produkter inom 30 dagar från köpet - även om varan är använd. Gäller endast i våra fysiska butiker.

Läs mer om Garanterat Nöjd >>

 

Se alla våra koncept >>

 

Kontakta oss

Behöver du kontakta oss kan du antingen besöka någon av våra butiker, ringa till oss eller skicka ett mail till vår kundservice som är bemannad helgfri mån-fred 10:00-17:00

Stockholm (växel): 08-54 54 93 90
Västerås: 021-40 40 30

E-post: kundservice@cykloteket.se

För att boka verkstadstid och läsa mer om våra verkstäder:

BOKA VERKSTADSTID >>

 

ÖVRIGT

Vilka regler som gäller vid köp i butik och på webb. Om betalsätt, räntefritt, leveranser och reklamationer mm. 

Köp och leveransvillkor »

 

 

Cyklotekets Kundklubb är kostnadsfri och öppen för alla. Som kundklubbsmedlem får du förtur till vår årliga höstrea och bonus på alla dina registrerade köp. Din bonus på 2% återbetalas i form av en bonuscheck (kan ej lösas mot kontanter). Medlemskapet berättigar till speciella erbjudanden som du får ta del av i våra kundmail (valfritt).

LÄS MER OM KUNDKLUBBEN >>

 

 

Läs om integritetspolicy/GDPR >>

Företag och dess anställda kan ta del av förmånscyklar/tjänstecykel. Vi har upplägget:

TILL CYKLOTEKET PERSONALCYKEL >>