• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Tillbaka
Elcyklar  Elcykel standard  Elcykel Dam  Moustache Elcykel Dam Lundi 27.1 Midnight Blue Mat

Moustache Elcykel Dam Lundi 27.1 Midnight Blue Mat

Moustache Elcykel Dam Lundi 27.1 Midnight Blue Mat
Beskrivning

Elegant fransk nöjesmaskin för oss som suktar efter en modern elcykel

Vill du kunna flyga fram nere runt city, på cykelbanan, på favoritstigen, på landsvägarna... för din daglig pendling, för nöjes skull, behagligt avslappnat, riktigt snabbt, bara runt kvarteret eller ut på långa äventyr... och precis sådär bekvämt som man önskar, ja då är den eleganta Moustache Lundi 27.1 ett mycket klokt val. När det handlar om design så kan ordet unikt ofta kännas lite slitet och uttjänt men den här skulpturala elcykeln gör verkligen skäl för uttrycket "ensam i sitt slag", och dessutom på fler än ett plan. Att fransmännen lägger stor vikt vid utformningen av sina cyklar råder det inget som helst tvivel om, högvis med internationella utmärkelser och förtroliga samarbeten med världsledande formgivare som Philippe Starck talar sitt tydliga språk. 

Nyckeln till framgång!

  • Skulpturalt chassit i hydroformat aluminium (6061 T4-T6) med praktiskt lågt insteg
  • Kraftfull elmotor från Bosch (Active Line Plus) med 50 Nm och en dynamisk körkänsla
  • Fullt integrerat batteri från Bosch med 400Wh av kraft som ger imponerande lång räckvidd 
  • Intuvia display med 5 driftslägen (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off) och med assistans upp till 270%
  • Extremt pålitlig och smidig 1x-drivlina med 10 slagkraftiga navväxlar från Shimano (Deore) 
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar som fungerar oavsett väderförhållanden och årstid
  • Greppsäkra 27,5-tummare från Schwalbe (Super Moto-X) med generös volym och bra punkteringsskydd
  • Ergonomiskt utformat styre och bekväm komfortsadel samt även en dämpad sadelstolpe
  • Uteslutande rena kvalitetskomponenter och en mycket generös utrustningsnivå redan från start

Cykel som väcker ett girigt habegär men är samtidigt praktiskt funktionell

Lundi är originalet och ursprunget till fransmännens samtliga modeller, och dess unikt skulpturala ramform med lågt insteg i hydroformat och trippelreducerat flygplansaluminium väcker giriga känslor av habegär men är samtidigt utomordentligt funktionell. Ramen är inte bara vacker att skåda utan har en innovativ konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar trygg stabilitet, men den levererar samtidigt tillräckligt med lodrättflexibilitet för att göra din åktur bekvämt komfortabel på sämre underlag. Komforten förstärks ytterligare av en dämpad sadelstolpe och ett robust hjulset med 60 mm breda däck från Schwalbe med riktigt generös luftvolym.

Bekvämt upprätt position med en närmast panoramaliknande vy

Du greppar ett makalöst behändigt utformat styre som ser till att dina händer alltid bibehåller sitt naturliga läge, samtidigt som det ger dig en bekvämt upprätt position med en panoramaliknande vy över omgivningen. Du styr ekipaget från en pålitlig cockpit som består av ett par ergonomiska handtag och lätthanterliga reglage som dessutom sitter på precis rätt avstånd, och du sitter givetvis skönt på en mjuk komfortsadel som tillsammans med en dämpad sadelstolpe skyddar dina känsligaste områden från obehagliga överraskningar.

Potent tysk eldrift i samarbete med en extremt smidig japansk drivlina

Kraften kommer från en centralt monterad elmotor från Bosch (Active Line Plus - 250W - 50Nm) kombinerat med ett elegant integrerat batteri som kortfattat levererar 400 Wh av miljövänlig kraft, vilket ger dig en imponerande räckvidd med massor av extra krut i både ben och lungor. Batteriet driver inte bara den kraftfulla elektriska motorn utan även den snyggt integrerade LED-belysningen som säkerställer att du syns även när mörkret faller på.

Motorn samarbetar med 10 extremt beprövade och näst intill problemfria växlarna från Shimano (Deore) och allt sker effektivt och ger dig dessutom en imponerande räckvidd i precis rätt hastighet. Lägg därtill en extremt tydlig Intuvia Display med 5 olika driftslägen (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off) som ger dig full kontroll och som visar i princip allt du behöver veta. 

Och eftersom hela drivpaketet och det elegant integrerade batteriet är placerat i ramens nedre del uppnås en föredömligt låg tyngdpunkt, vilket ger dig klanderfri manöverförmåga oavsett underlag eller terräng. Hela paketet har dessutom en imponerande låg ljudnivå och levererar en dynamisk känsla i kraftöverföringen, och det bästa av allt är att det sker med nästan sömlös harmoni och med hög effektivitet. 

Både ett stabilt hjulset samt effektiva hydrauliska skivbromsar 

Eftersom Lundi trivs i höga farter har den utrustats med effektiva hydrauliska skivbromsar vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till kraftfull bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är regnigt, dammigt eller slaskigt. Tack vare kombinationen av en dämpade sadelstolpe och ett par högklassiga kvalitetsdäck med generös volym så har du dessutom alltid skyhög komfort. De stabila 27.5-tummarna rullar tryggt på ett par breda däck från Schwalbe (Super Moto-X) vilket ger dig ett pålitligt väggrepp även på lite sämre underlag, vilket du kommer märka när du flyger fram på cykelbanorna eller snabbt vill kunna trampa iväg vid rödlysena.

Extremt välutrustad cykel med uteslutande kvalitetskomponenter

Helhetskänslan ligger nästan alltid i det små detaljerna och även i det här fallet så bidrar det till Lundi´s unikt mångsidiga karaktär, den stabila pakethållaren har integrerade fästpunkter (QL3) för att smidigt kunna fästa Ortlieb väskor med ett enkelt klick. Batteriet driver inte bara den kraftfulla elektriska motorn utan även den snyggt integrerade LED-belysningen som för att säkerställa maximal synlighet i urban miljö har en smart hög placering... lika smart som det är enkelt!

Några andra smarta detaljer är de robusta stänkskärmarna som ser till att du kan cykla oavsett väderlek, ett väl skyddande kedjeskydd som ser till att du slipper ha trasiga eller smutsiga byxor när du kommer fram och ett snyggt integrerat ramlås som förhoppningsvis ser till att du får ha din älskade fransos i fred. En extremt välutrustad och imponerande komfortabel hoj som ser till att du med gott samvete kan lämna bilen hemma (alla dagar i veckan) och som mer än gärna hänger med på nästa äventyr! 

Även taggad i

Egenskaper
EAN-kod: 3760318710561
Artikelnummer: 0101700M518OS
Varumärke:MOUSTACHE
Variant:MIDNIGHT BLUE MAT
Tillverkarens artikelnummer:LU27O01BL210
Knytnummer:0101700
Specifikation
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

27.5"
Personalisering:Pendling
Produktserie:Moustache Lundi
Modellserie:Moustache Lundi
Kön:Dam
Damspecifik: 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.
Ja
Tillverkarens färg:Midnight Blue Mat
Årsmodell:2021
Vikt (enligt tillverkaren):25, 3 kg
Hemsida tillverkare:moustachebikes.com/gb/en/electric-bikes/lundi-27/lundi-27-1/
Elcykel:Ja
Elsystem:Bosch
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
157-190cm
Passar Längd (cm):155-160, 160-165, 165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

11-växlad (1 x 11)
Växelreglageserie:Shimano Deore
Framväxelserie: 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen framväxel
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus GX Eagle
Tourney   GX    
NX Eagle
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano Deore
Modellserie:Moustache Lundi
Ramset
Ramstorlek:OS
Ram:Lundi 27 low step-over, 6061 T4-T6 alloy, hydroformed and extruded triple cavity tubes for optimal stiffness. Exclusive integration of the Bosch PowerTube battery (Vertical), integrated cable routing
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
Framgaffel:Lundi, alloy w/integrated cable routing and custom front carrier attachments
Framgaffelmaterial:Aluminium
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Stel
Hjul
Framnav:Shimano, 32H, 9x100mm, QR (Quick Release)
Baknav:Shimano, 32H, 9x135mm, QR (Quick Release)
Fälgar:Moustache, asymmetric, alloy 6061E, welded, 32 holes, 27.5", internal width 23mm
Framdäck:Schwalbe, Super Moto-X, 27.5x2.40
Bakdäck:Schwalbe, Super Moto-X, 27.5x2.40
Däckdimension:61-584
Drivlina
Växelreglage:Shimano, Deore, SL-M4100-R, 10-speed
Bakväxel:Shimano, Deore, RD-M4120-SGS, 10-11-speed , WI-BO014
Kassett:Shimano, CS-HG50, 10-speed, 11-36T
Komponenter
Frambroms:Shimano, MT200 or Alhonga HJ-472, hydraulic disc brake
Bakbroms:Shimano, MT200 or Alhonga HJ-472, hydraulic disc brake
Styrlager:FSA, No 28/41 integrated
Styre:Moustache, Lundi custom ergonomic, alloy
Sadelstolpe:Suspension, alloy, 31.6mm, 350mm, 40mm travel
Pedaler:alloy platform with reflectors
Handtag/Styrlinda:Ergonomic, dual-density
Motor
Motor:Bosch Active Line Plus
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Motorns ljudnivå:Låg
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
50 Nm
Sensorer:Hastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Maximal räckvidd: 

Maximal räckvidd

Anger hur långt man kan komma under idealiska förhållanden (varmt väder, få backar, få start och stopp samt slätt underlag) innan batteriet blir helt urladdat. Uppgifterna är mestadels hämtade från elmotortillverkaren samt att hänsyn är taget till vilken typ av cykel det är (MTB, standardcykel o.s.v.)

92 km
Batteri
Batteri:Bosch, PowerTube 400Wh, vertical
Batterityp:Litium-jon
Batteriplacering:Invändigt
Avtagbart batteri:Nej
Batterikapacitet (Wh):400
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Batteriladdare:2Ah, Bosch
Kan laddas på cykeln:Ja
Display
Display:Bosch Intuvia
Displayplacering:Centrum
Laddport:USB
Assistansnivåer:Eco, Sport, Tour, Turbo
Gåassistans:Ja
Utrustning
Belysning:Fram: Spanninga, integrated, 30 lux, powered by main battery. Bak: Spanninga, Presto2Guard, powered by main battery
Skärmar:Moustache, alloy, double wall design, w/alloy stays
Stöd:Moustache, adjustable
Lås:AXA, Block XXL, same key for framelock & battery lock / -
Storlekstabell
Recensioner

Liknande Produkter

TREKFEST
Trek Elcykel Dam Verve+ 3 Lowstep 800wh Juniper
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Elcykel Dam Verve+ 3 Lowstep 800wh Satin Trek Black
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Elcykel Dam Verve+ 4 Lowstep 800wh Deep Dark Blue
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Elcykel Dam Allant+ 6 Lowstep 800wh Galactic Grey
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan