• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Tillbaka
Elcyklar  Elcykel standard  Elcykel Herr  Trek Elcykel Dual Sport+ 2 Galactic Grey

Trek Elcykel Dual Sport+ 2 Galactic Grey

Trek Elcykel Dual Sport+ 2 Galactic Grey
Beskrivning

Extremt lätt och supersmidig elcykel för oss som lever ett hektiskt urbant liv

Vill du ha en supersmidig urban elcykel med låg vikt som ger en rejäl extra skjuts när du uträttar dina dagliga ärenden, pendlar till jobbet och nöjescyklar hemma i stan? Rappa Trek Dual Sport+ 2 är en lätt och fullt stadsanpassad elcykel som är konstruerad för att göra vardagens utflykter både snabbare och mer underhållande. Den har ett intuitivt system för pedalassistans med en naturlig åkkänsla som gör det extra roligt att utforska din hemstad medan du flyter uppför de brantaste backarna. Asfalt? Grus? Stig? Ja, den briljerar på faktiskt på nästan alla typer av underlag. Dessutom ger de styva hjulen och breda däcken en säker känsla på omväxlande underlag. Samma höga kapacitet och förtroendeingivande körkänsla som hos vanliga Dual Sport, men med en elektrisk boost som hjälper dig att göra mer! Det här är hojen som gör det lätt att frakta matvaror uppför backarna och cykla längre än vad du trodde var möjligt.

Nyckel till framgång!

  • Lätt eldriven hybridcykel som erbjuder smidig och underhållande transport i urban miljö
  • Sportig aluminiumram med invändig kabeldragning som ger skydd och ett eleganta utseende
  • Körställning som låter dig hinna njuta av omgivningen utan att bli det minsta ineffektiv
  • Navmotor ger kraftfull drivning på 40 Nm i baknavet ger säker kontroll, oavbruten kraft och en naturlig åkkänsla
  • Uppladdningsbart batteri på 250 Wh som är helt dolt och väl skyddat inuti ramens diagonalrör
  • Fördubbla räckvidden med ett Range Extender-batteri på 250 Wh med plug-and-play-funktion
  • Du styr allt via en lätthanterlig fjärrkontroll med LED-indikator som visar din assistansinställning
  • Pålitlig 1x-drivlina med 9-växlar från kvalitetssäkra Shimano (Altus) med bred utväxling
  • Greppsäkra 27,5-tummare med 50mm breda kvalitetsgummin som ger både komfort och stabilitet
  • Styva hjul och breda däck ger samma terrängutjämnande komfort och pålitliga känsla som en dämpad gaffel
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar som ser till att din cykeltur aldrig ska behöva hindras av lite dåligt väder 
  • Med en total vikt på strax över 18 kg är Dual Sport+ 2 en av Trek´s absolut lättaste elcyklar någonsin
  • Det är lätt att montera tillbehör som skärmar och en pakethållare bak för att få med dig allt som du behöver

Högklassig aluminiumram som sätter både funktion och design i fullt fokus

Stommen utgörs av en elegant ram i hydroformat aluminium (Alpha Gold) med invändig kabeldragning och ett inbyggt batteri, vilket både ger ett prydligare utseende och ökar skyddet mot både väta, slask och smuts. Ramen har en sportig men komfortabel geometri som sätter manöverförmåga, uppsikt och smidig framkomlighet i fullt fokus. Med andra ord har den en bekväm åkställning som låter dig njuta av omgivningen när du helt smärtfritt flyger fram i din egen takt. 

Kraftfull elmotor med bakhjulsdrift och en pålitlig drivlina med 9 växlar

Kraften kommer från Hyena och utgörs av en högkvalitativ elmotor som levererar lätt och kraftfull drivning på 40 Nm i baknavet kombinerat med ett batteri med 250Wh av miljövänlig kraft, vilket ser till att du får en räckvidd på upp till 55 km. Du kan dessutom skaffa en Range Booster (den monteras där du normalt sett hittar flaskstället) och du får då ytterligare 250Wh och upp till hela 110 km i räckvidd. Du styr hela systemet via en lätthanterlig fjärrkontroll med LED-indikator som har 3 olika driftslägen att välja mellan, vilket ger dig smidig och lätthanterlig kontroll över kraftuttaget. Batteriet är helt integrerat i den hydroformade aluminiumramen (det är faktiskt svårt att se skillnad mot vanliga Dual Sport) och driver inte bara den elektriska navmotorn utan även den kraftfulla belysningen som säkerställer att du syns även efter mörkrets inbrott.

Med elmotorn i baknavet så uppnås visserligen inte riktigt samma dynamisk känsla som med en mittmotor, men dess funktion är minst lika pålitlig och totalvikten kan hållas lägre. En fördel med drivning på bakhjulet är att det skapar en mer naturlig cykelkänsla (eftersom alla vanliga cyklar har drivningen på bakhjulet) och till viss del även en ökad komfort, men då jämfört med cyklar där elmotorn är placerad i framhjulet.

Systemet jobbar tillsammans med en pålitlig drivlina från Shimano med 9 växlar (Altus) med smidig funktion, pålitlig precision och dessutom en imponrande bred utväxling. Hela paketet har låg ljudnivå och tack vare högklassiga sensorer så levererar den en skön känsla i kraftöverföringen, och det bästa av allt är att det sker med nästan sömlös harmoni och med hög effektivitet.

Greppsäkra hjulset med skön känsla samt kraftfulla hydrauliska skivbromsar

Det robusta hjulsetet består av 27,5-tumshjul med aluminiumfälgar som försetts med gummin som utan problem hanterar allt från slät asfalt och knagglig kullersten till betydligt ojämnare underlag. Dessa 50 mm breda däck levererar en fin kombinationen av komfort, stabilitet och lågt rullmotstånd vilket i praktiken innebär ökad trygghet och skönare cykling på de underlag du normalt sett hittar i staden och alla dess närområden. Inbromsningen handläggs av ett par kraftfulla hydrauliska skivbromsar som ser till att du har effektiva bromsverkan oavsett om det är lerigt, regnigt eller slaskigt underlag för dagen. Lägg därtill ett stadigt cykelstöd, en Blendr-kompatibel styrstam, ergonomiska handtag samt en pålitlig komponentgrupp som har valts för sin tillförlitlighet och du har given en favorit! 

Framtid utan trista bilköer, illaluktande busskurer och fullproppad T-bana

Det här är en sportig hybridcykel som väcker habegär och som ser till att du kan planera för en framtid utan långsamma bilköer, trånga tunnelbanevagnar och illaluktande busskurer. En Dual Sport+ 2 ger dig rätt förutsättningar för att kunna förändra invanda gamla resemönster och låta miljöboven stå kvar nere i garaget, dessutom alla dagar i veckan. Varken motvind eller branta uppförsbackar utgör något större problem för det är bara att växla ner, öka assistansnivån och bibehålla tempot så når du smärtfritt även de brantaste backarnas krön. Det här är Trek´s lättaste eldrivna hybridcykel, vilket underlättar hanteringen när du ska parkera den och gör plågan mindre när du behöver bära den uppför trapporna.

Det här är verkligen det optimalt transportmedlet för dig som vill ha lite extra hjälp i uppförsbackarna eller för dig som effektiv och snabbt vill kunna ta dig till jobbet utan att du ens behöver packa ner ett ombyte i väskan. Ett miljövänligt, snabbt, lätthanterligt, underhållande och bekvämt transportmedel som tack vare modern teknik förflyttar dig dit du vill på ett övertygande sätt.

Även taggad i

Egenskaper
EAN-kod: 601842820438
Artikelnummer: 0103837L444A6
Varumärke:TREK
Variant:Galactic Grey
Tillverkarens artikelnummer:5283424
Knytnummer:0103837
Specifikation
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

27.5"
Personalisering:Pendling
Produktserie:Trek Dual Sport
Modellserie:Trek Dual Sport
Kön:Unisex, Dam, Herr
Damspecifik: 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.
Nej
Tillverkarens färg:Galactic Grey
Årsmodell:2023
Vikt (enligt tillverkaren):M - 17.41 kg
Hemsida tillverkare:www.trekbikes.com/se/sv_SE/p/35852
Elcykel:Ja
Elsystem:Trek
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
155-165cm
Passar Längd (cm):155-160, 160-165
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

9-växlad (1 x 9)
Växelreglageserie:Shimano Altus
Framväxelserie: 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Oväxlad
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus GX Eagle
Tourney   GX    
NX Eagle
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano Altus
Modellserie:Trek Dual Sport
Ramset
Ramstorlek:s
Ram:Alpha Gold Aluminum, invändigt kablage, inbyggt batteri, pakethållar- och skärmfästen, Flat Mount-skivbroms, cykelstödsfäste, 144,5 mm inbyggnadsmått för navmotor
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
Framgaffel:DS+ alloy, internal brake routing, fender mounts, rack mounts, ThruSkew 5mm bolt-on skewer
Framgaffelmaterial:Aluminium
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Stel
Hjul
Framnav:Formula DC-20, aluminium, 6-bults, 5 x 100 mm QR
Baknav:HyDrive drivenhetsmotor i navet, 40 Nm, 250 W
Fälgar:Bontrager Connection, dubbel botten, 32-håls, 20 mm bredd, Presta-ventil
Framdäck:27,5 x 2,0"
Bakdäck:27,5 x 2,0"
Däckdimension:50-584
Drivlina
Växelreglage:Shimano Altus M2010, 9-växlat
Bakväxel:Shimano Altus M2000, lång arm
Vevlager:Momentsensor, gängad, 122,5 mm axel
Kassett:Shimano HG200, 11-36, 9 speed
Komponenter
Frambroms:Promax DSK-927 hydraulisk skivbroms
Bakbroms:Promax DSK-927 hydraulisk skivbroms
Styre:Bontrager aluminium, 31,8 mm, 15 mm rise, 690 mm bredd
Styrstam:Bontrager Comp, 31,8 mm, Blendr-teknikkompatibel, 7 grader, 100 mm längd
Sadelstolpe:Bontrager aluminium, 31,6 mm, 12 mm offset, 400 mm längd
Handtag/Styrlinda:Bontrager XR Endurance Comp, Lock-on
Motor
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Motorns ljudnivå:Låg
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
40 Nm
Sensorer:Hastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Batteri
Batteri:250 Wh
Batterityp:Litium-jon
Batteriplacering:Invändigt
Avtagbart batteri:Ja
Laddningstid:internal
Batterikapacitet (Wh):250
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Batteriladdare:2 A, 42 V ut, 100 - 240 V AC in
Kan laddas på cykeln:Ja
Display
Displayplacering:Centrum
Utrustning
Belysning:Herrmans MR4, 120 lumen LED // Spanninga Solo//
Stöd:Pletscher Comp 18
Storlekstabell
Recensioner

Andra produkter i serien Trek Dual Sport

TREKFEST
Trek Elcykel Dual Sport+ 2 Galactic Grey
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Crosshybrid Hybridcykel Dual Sport 3 Gen 5 Hex Blue
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar

Liknande Produkter

TREKFEST
Trek Elcykel Herr Verve+ 4 800wh Deep Dark Blue
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
Trek Elcykel Herr District+ 5 Deep Dark Blue
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Elcykel Herr Verve+ 3 800wh Satin Trek Black
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
TREKFEST
Trek Elcykel Herr Allant+ 6 800wh Mulsanne Blue
I lager. Leveranstid: 9–12 dagar
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan