• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Elcyklar El MTB Orbea Mtb Rise M-Team Green/Ocean

Orbea Mtb Rise M-Team Green/Ocean

Orbea Mtb Rise M-Team Green/Ocean
Beskrivning

Lätt hoj som ser till att du har segervittring oavsett vem du utmanar 

Den underhållande nöjesmaskinen Obea Rise M-TEAM är verkligen imponerande välbalanserad och ser till att både uppför och utför är den rätta riktning. Det här är en eMTB som ger dig ett tydligt övertag, utan att varken din fysiska status eller din kondition spelar någon större roll... du kan med andra ord fokusera på att köra ifrån både grannen och 25 år yngre cyklister med det där nästan fånigt breda leendet du kommer ha på läpparna. Grundbulten utgörs av en högklassig stomme i kolfiber och slaglängder på 150/140mm med en progressiv kinematik, men den här upplagan har dessutom begåvats med Obea´s Rider Synergy (RS) - Dynamisk eldrift med programvara som sätter fokus på både kraft och räckvidd. Slutresultatet? En rappare, livligare och mer uthållig eMTB med imponerande balans och underbart naturlig känsla i cyklingen och som problemfritt tar sig fram på alla former av underlag och i alla typer av lutningar. 

Nyckeln till framgång!

  • Heldämpad stomme i högkvalitativ kolfiber (Rise OMR) som försetts med ett imponerande länkage
  • Vass dämpad framgaffel från FOX (36 Float Factory) med 150 mm slaglängd och lockout
  • Bakre dämpare från FOX (Float X Factory 2-Position Evol LV Kashima) med 140 mm slaglängd och lockout 
  • Shimano´s kraftfullaste elmotor (STePS EP8-RS) med en unik dynamik som ger en underbart naturlig känsla i cyklingen
  • Elegant integrerat batteri (360Wh) som levererar en minst sagt imponerande räckvidd
  • Ingår i RS-serien (Rider Synergy) från Orbea - Eldrift med programvara som sätter fokus på både kraft och räckvidd
  • Fullt tävlingsklar 1x-drivlina med 12-växlar från Shimano´s översta hylla (XTR) med bred utväxling
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar från Shimano (XTR M9120) som utan problem matchar fartresurserna
  • Högklassigt hjulset från Race Face (Turbine-R30 TLR) med 2.4" breda däck från Maxxis (Dissector/Rekon)
  • Du styr allt via en överskådlig cockpit med styre och styrstam från Race Face (Next R/Turbine R)
  • Sadel från Fizik (Taiga Kium rail) samt höj-/sänkbar sadelstolpe från FOX (Transfer Factory Kashima)

Skulpturalt kolfiberchassi med kapacitet för riktigt intensiv stigcykling

Det skulpturala chassit utgörs av en högklassig ram i kolfiber (Rise OMR) med en modern trailgeometri och ett snyggt integrerat batteri som väcker glupska känslor av rent habegär. En imponerande vridstyv konstruktion med en aggressiv geometri och ett avancerat länkage som levererar följsam dämpning och som sätter fokus på äventyrlig stigcykling. Hela stommen har en föredömligt låg tyngdpunkt, vilket ger cykeln dess imponerande stabilitet i höga hastigheter. 

Dess tydligt utmejslade ramform är inte bara elegant utan har en robust konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar ett tryggt fundament, och tack vare dess moderna länkage som medger hela 140mm slaglängd så besitter du tillräcklig med flexibilitet för att kunna garantera snabba åkturer även på riktigt stökiga underlag. Slutresultatet blir markkontakt med en underbart följsam känsla kombinerat med effektiv kraftöverföring, hojen svarar blixtsnabbt när du vill öka tempot och den ser samtidigt till att du kan hantera knepiga spårval på ett imponerande enkelt sätt.

Ramen har såklart snyggt integrerad kabeldragning och den är anpassad för genomgående axlar (BOOST) d.v.s. en extra bred fram och bakaxel som medger ett större avstånd mellan ekerinfästningarna vid navet, vilket i sin tur ger ett styvare hjul och bättre kontroll i spåren. 

Högklassig dämparkonfiguration som ger dig full kontroll ute i spåren

Den högklassiga dämpningen hanteras av kvalitetssäkra FOX, så du är mer än väl omhändertagen. Framtill sitter en 36 Float Factory och baktill en FLOAT X Factory 2-Position Evol LV Kashima Custom Tune, och tack vare kombinationen av massor av inställningar och generösa slaglängder (150/140 mm) så sväljer cykeln effektivt alla ojämnheter och ser till att du alltid kan köra med full kontroll oavsett terräng och lutning. Båda dämparn är dessutom låsbara, vilket ökar användningsområdet och ser till att du kan köra fort på allt från slät asfalt till mer utmanande skogsterräng. När det blir stökigt i spåren så är en höj-/sänkbar sadelstolpe numera nästan obligatoriskt, så självklart är den redan från start utrustad med en vass dropper post från FOX (Transfer Factory Kashima).

Välbalanserad eldrift med dynamisk körkänsla via en tävlingsklar 1x-drivlina

Hjärtat utgörs av marknadens kanske bästa drivsystem, Shimano STePS (EP8-RS), som består en riktigt potent elmotor kombinerat med ett kraftfullt och fullt integrerat batteri som kortfattat levererar 360 Wh av miljövänlig kraft, vilket sammantaget ger dig en imponerande räckvidd och massor av extra krut i både ben och lungor. Både det kraftfulla batteriet och den smarta programvaran som hanterar själva eldriften är helt unik för Orbea och går under namnet RS (Rider Synergy). Enkelt förklarat handlar det om att sätta fokus på både kraft samt räckvidd, och där dynamiken och själva känslan i cyklingen är hårt prioriterad medan själva kraften i eldriften nästan spelar "andra fiolen".

Den imponerande dynamiska elmotorn samarbetar med 12 fullt tävlingsklara växlar från Shimano´s översta hylla (XTR) och allt sker effektivt och givetvis med drivning direkt på vevaxeln (det enda alternativet om du frågar oss). Och tack vare att hela drivpaketet är centralt placerat i ramens nedre del uppnås dessutom en föredömligt låg tyngdpunkt, vilket ger dig klanderfri manöverförmåga även i riktigt utmanande terräng. Lägg därtill flera olika driftslägen och en tydlig display som ger dig full kontroll och som visar i princip allt du behöver veta. 

Högklassiga 29-tummare med greppvänliga gummin och kraftfulla skivbromsar 

Hela bygget rullar på ett par snabba 29-tummare med aluminiumfälgar från Race Face (Turbine-R30 TLR) som försetts med 2,4" breda kvalitetsgummin från Maxxis (Dissector/Rekon) som levererar hög komfort och riktigt bra grepp i kurvorna, vilket är perfekt för dig som prioriterar rätt hastighet, bra fäste och hög framkomlighet. Och eftersom hojen älskar när det går undan i spåren så har den extra effektiva hydrauliska skivbromsar från Shimano (XTR M9120) vilket ger kraftfull och konsekvent prestanda året runt - oavsett om det regnar, snöar eller är dammigt ute i spåren.

Japp, det här är ett spänstigt trailmonster med grymt tryck i pedalerna som problemfritt flyger fram över både stock och sten. Den trivs såklart bäst ute bland spenaten men fungerar faktiskt nästan överallt, helt perfekt hoj för oss som vill ha en kvick och uthållig nöjesmaskin med högvis av lattjo-lajban-potential och som samtidigt har fullt potential ta din cykling till helt nya nivåer.

Även taggad i

Egenskaper
Information om cykelns specifikation: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer: 0072350-I421
Leverantörens artikelnummer:-
Varumärke:ORBEA
Variant:Green/Ocean
Size:-
Leverantörens Artikelnummer:-
Modellserie:Orbea Rise
AGE_GROUP:Adult
Specifikation
Kön:Unisex, Dam, Herr
Barnspecifik:Nej
Hemsida tillverkare:www.orbea.com/se-en/
Elcykel:Ja
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm):-
Personalisering:Mountainbiking
Cykeltyp:Mountainbike
Färg:Blå, Grön
Tillverkarens färg:Ice Green (Gloss) - Ocean (Matte)
Ramset
Ramstorlek:-
Ram:Orbea Rise OMR 2021 140mm travel 29" C-Boost 12x148
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Kolfiber
Framgaffel:Fox 36 Float Factory 150 Grip2 QR15x110 Kashima
Framgaffel, typ av fjäder:Luftfjäder
Slaglängd fram: 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

150mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på framgaffeln
Bakdämpare:Fox FLOAT X Factory 2-Position Evol LV Kashima custom tune 210x55mm
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Låsbar bakdämpare?: 

Låsbar bakdämpare?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på bakdämparen
Slaglängd bak: 

Slaglängd bak

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

140mm
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Årsmodell:2022
Hjul
Framdäck:Maxxis Dissector 2.40" 60 TPI 3CMaxxTerra Exo TLR
Bakdäck:Maxxis Rekon 2.40" 120 TPI 3CMaxxTerra Exo+ TLR
Drivlina
Växelreglage:Shimano XTR M9100
Bakväxel:Shimano XTR M9100 SGS Shadow Plus
Kassett:Shimano XTR M9100 10-51t 12-Speed
Komponenter
Frambroms:Shimano XTR M9120Hydraulic Disc
Bakbroms:Shimano XTR M9120Hydraulic Disc
Styrlager:Acros Alloy 1-1/8 - 1-1/2" Integrated
Styre:Race Face Next R 35 20mm Rise 780mm
Styrstam:Race Face Turbine R 35mm interface
Sadelstolpe:Fox Transfer Factory Kashima Dropper 31.6
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

12-växlad (1 x 12)
Växelreglageserie:Shimano XTR
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano XTR
Motor
Motor:Shimano EP8-RS
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
60 Nm
Sensorer:Hastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Elsystem:Shimano
Batteri
Batterityp:Litium-jon
Batteriplacering:Invändigt
Avtagbart batteri:Nej
Batterikapacitet (Wh):360
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Kan laddas på cykeln:Ja
Batteriladdare:Ja
Display
Assistansnivåer:Boost, Eco, Trail
Gåassistans:Ja
Display:Shimano E7000 switch unit for assist
Storlekstabell
Garantier
Recensioner

Toppsäljare inom cykelskor MTB

Cykelskor MTB Shimano XC300 Black
1 199 kr
(Rek. pris: 1 599 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
Shimano RC502 LVG Black
fr. 1 526 kr
(Rek. pris: 1 999 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
SE PRISET
Shimano XC702 MTB Black
fr. 2 149 kr
(Rek. pris: 2 699 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar

Liknande Produkter

El MTB Haibike Alltrack 5 27.5" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
El MTB Haibike Alltrack 5 29" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
SUPERPRIS
El MTB Bergamont E-Trailster 130 Tour SAMPLE Shiny Petrol Blue
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
Sänkt pris
-3 747 KR
Elcykel Rock Machine Torrent E50-29 B Touring Pl Cruise Matte Blue/Silver
I lager. Leveranstid: 7–10 dagar
Shimano Cykelhandskar Infinium Primaloft GORE-TEX Neon Yellow
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
Shimano Bromsbelägg B03S/B05S Resin 1 Par
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
SUPERPRIS
Muc-Off Rengöring Bike Cleaner
119 kr
(Rek. pris: 229 kr)
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar
Schwalbe Cykelslang Sv 17 Standard 28/47-622/635 Racerventil 40 mm
I lager. Leveranstid: 1–3 dagar

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan