• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Tillbaka
Elcyklar  Hybridcykel el  Moustache Elcykel Hybrid Xroad 3 Open Dam Titanium Glossy

Moustache Elcykel Hybrid Xroad 3 Open Dam Titanium Glossy

Moustache Elcykel Hybrid Xroad 3 Open Dam Titanium Glossy
Beskrivning

Atletisk mångsysslare med eleganta former och stort mod

Med den dynamiska allkonstnären Moustache Samedi 27 Xroad 3 Open kan du hålla alla bollarna i luften! Vill du kunna pendla till jobbet? Uträtta fyra ärenden på lunchen? Ta an avstickare i skogen på hemvägen? Njuta av en adrenalinstinn söndag med polarna? Eller dra iväg på en äventyrlig långsemester på en ny kontinent? Svaret är såklart ja, ja, ja, ja och ja! Den här extremt mångsidiga elcykeln är skapat för dig som vill äga en imponerande välutrustad och riktigt potent nöjesmaskin som aldrig tvekar.

Nyckeln till framgång!

  • Skulpturalt chassit i hydroformat aluminium (6061 T4-T6) med extremt lågt insteg
  • Dämpad framgaffel från Suntour (XCM ATB HLO) med 80mm slaglängd och lockout
  • Centralt monterad elmotor från Bosch (Performance Line) med upp till 65 Nm i vridmoment
  • Kraftfullt batteri från Bosch med 625Wh som ger lång räckvidd 
  • Välj mellan 5 driftslägen (Off, Eco, Tour+, eMTB, Turbo) med upp till 340% assistans 
  • Tydlig Intuvia 100 Display med Bluetooth (kan kopplas samman med din smartphone) för synkronisering av data
  • Boschs eBike Lock-funktion gör din smartphone en digital nyckel för att inaktivera pedalhjälpen
  • Planera dina rutter direkt i eBike Flow-appen och navigera smidigt till din slutdestination 
  • Smart system ger dig ännu mer spänning och tar dig enkelt upp till toppen av kullarna
  • Slagkraftig 10-växlad drivlina från kvalitetssäkra Shimano (Deore)
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar som fungerar oavsett väderförhållanden och årstid
  • Ergonomiskt utformat styre samt en praktiskt reglerbar styrstam
  • Dämpad sadelstolpe (40mm slaglängd) och en bekväm komfortsadel 
  • Generös utrustningsnivå med massor av pålitliga kvalitetskomponenter

Skulpturalt chassit i hydroformat aluminium med dynamisk geometri

Att Moustache lägger stor vikt vid utformningen av sina cyklar råder det nog inget tvivel om, högvis med internationella utmärkelser och förtroliga samarbeten med världsledande formgivare som Philippe Starck talar sitt tydliga språk. Det skulpturala chassit utgörs av en ram i hydroformat aluminium med rena linjer samt en dynamisk geometri som både är underbart angenäm och samtidigt ger dig full uppsikt på allt som händer runt omkring dig. Dess tydligt utmejslade ramform är tveklöst praktiskt funktionell men väcker samtidigt primitiva känslor av rent habegär. Ramen är inte bara vacker utan har en innovativ konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar trygg stabilitet, men den har samtidigt tillräckligt med lodrätt flexibilitet för att kunna garantera en bekväm åktur även på sämre underlag. 

När potent eldrift samarbetar med en slagkraftig 10-växlad drivlina

Kraften kommer från en centralt monterad elmotor från Bosch (Performance Line) kombinerat med ett integrerat batteri som kortfattat levererar 625Wh av miljövänlig kraft, vilket sammantaget ger dig en imponerande räckvidd med massor av extra krut i både ben och lungor. Eftersom både batteriet och elmotorn är placerat i ramens nedre del uppnås en föredömligt låg tyngdpunkt, vilket ger dig klanderfri manöverförmåga och rätt balans.

Den kraftfulla drivlinan levererar riktigt bra stuns, men minst lika imponerande är dess beundransvärt följsamma känsla i varje tramptag. Det beror till stor del på de högklassiga sensorerna och i praktiken innebär det att när du trampar lugnt och varsamt så får du en mjuka och lugn assistans. Men trampar du istället snabbare, och framförallt hårdare, så får du en betydligt mer kraftfull assistans. Motorn tar dig effektivt och snabbt dit du vill utan att du behöver göra hela jobbet själv, men du väljer såklart helt själv vilken assistansnivå du vill köra med för stunden.

Motorn samarbetar med de 10 slagkraftiga och näst intill problemfria växlarna från Shimano (Deore) som levererar högklassig prestanda och en modern utväxling (40Tx11-42T) och allt sker effektivt och ger dig dessutom en imponerande räckvidd. Lägg därtill en tydlig Intuvia 100 Display med 5 olika driftslägen (Eco, Tour+, eMTB, Turbo, Off) som ger dig full kontroll på motorns 340% av assistans och visar i princip allt du behöver veta. Den har Bluetooth (kan kopplas samman med din smartphone) för synkronisering av data och tillgång till eBike Flow application.

Bekvämt ergonomisk position och kraftfulla skivbromsar

Du styr ekipaget från en pålitlig cockpit som består av ergonomiska handtag, en reglerbar styrstam och lätthanterliga reglage som dessutom sitter på precis rätt avstånd, och du sitter givetvis skönt på en mjuk sadel som skyddar dina känsligaste områden. Och eftersom Samedi 27 Xroad 3 trivs i höga farter har den utrustats med effektiva hydrauliska skivbromsar vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till kraftfull bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är regnigt, dammigt eller slaskigt. 

Dämpade framgaffel och robusta 27.5-tummare med rätt grepp

Tack vare den dämpade framgaffeln från Suntour (XCM ATB) med 80 mm slaglängd, lockout och ett par greppvänliga kvalitetsdäck med generös volym så har du dessutom alltid skyhög komfort. De stabila 27.5-tummarna från Hutchinson (Python) med 53 mm breda däck ger dig inte bara ett imponerande grepp i kurvorna utan även pålitligt rull och snabb acceleration, vilket du tydligt kommer märka när du flyger fram på raksträckor eller drar iväg vid rödlysena.

Extremt välutrustad med pålitliga kvalitetskomponenter

Helhetskänslan ligger nästan alltid i detaljerna, och det slimmade kedjeskyddet, det robusta skärmarna, den smarta pakethållaren (QL3 low-rider carrier) som är kompatibel med väskor och tillbehör från MIK, den kvalitativa LED-belysningen samt de smart placerade stödet ger cykeln dess mångsidiga och praktiska karaktär. Ett välutrustat, mångfacetterat och underhållande transportmedel som gärna hänger med på alla dina äventyr och som för evigt kommer att förändra din syn på alla typer av cykling.

Även taggad i

Egenskaper
Information om cykelns specifikation: Information om cykelns specifikation På grund av rådande världsläge kan vissa av cykelns komponenter skilja sig mot vad som anges i specifikationen och vad som syns på bilderna. Tillverkaren kan utan förvarning ersätta komponenterna i ordinarie specifikation till likvärdiga komponenter.
Artikelnummer: 0101720-M528
Varumärke:MOUSTACHE
Variant:TITANIUM GLOSSY
Tillverkarens artikelnummer:-
Knytnummer:0101720
Specifikation
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

27.5"
Personalisering:Pendling, Mountainbiking
Produktserie:Moustache Xroad
Modellserie:Moustache Xroad
Kön:Dam
Damspecifik: 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.
Ja
Tillverkarens färg:Titanium Glossy
Årsmodell:2023
Vikt (enligt tillverkaren):26, 5 kg
Hemsida tillverkare:moustachebikes.com/gb/en/electric-bikes/samedi-27-xroad-smart-system/samedi-27-xroad-3-open-smart-system/
Elcykel:Ja
Elsystem:Bosch
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm):-
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

10-växlad (1 x 10)
Växelreglageserie:Shimano Deore
Framväxelserie: 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen framväxel
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus GX Eagle
Tourney   GX    
NX Eagle
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano Deore
Modellserie:Moustache Xroad
Ramset
Ramstorlek:-
Ram:Xroad, 6061 T4-T6 alloy, variable thickness hydroformed tubes, Bosch PowerTube battery integration (vertical), integrated cable routing
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
Framgaffel:SR Suntour, XCM ATB, HLO, preload adjustment & lockout function, 80mm travel
Framgaffel, typ av fjäder:Luftfjäder
Slaglängd fram: 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

80 mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på framgaffeln
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Stel
Hjul
Framnav:Shimano, 32H, 9x100mm, QR (Quick Release)
Baknav:Shimano, 32H, 9x135mm, QR (Quick Release)
Fälgar:Moustache, asymmetric, alloy 6061E, welded, 32 holes, 27.5", internal width 23mm
Framdäck:Hutchinson, Python 2, 27.5x2.10
Bakdäck:Hutchinson, Python 2, 27.5x2.10
Däckdimension:53-584
Drivlina
Växelreglage:Shimano, Deore, SL-M4100-R, 10-speed
Bakväxel:Shimano, Deore, RD-M4120-SGS, 10-11-speed , WI-BO035
Kassett:Sunrace, CSMS2, 10-speed, 11-42T
Komponenter
Frambroms:Shimano, MT200 or Alhonga HJ-472, hydraulic disc brake
Bakbroms:Shimano, MT200 or Alhonga HJ-472, hydraulic disc brake
Styrlager:FSA, No 57B-1
Styre:Moustache, ergonomic, alloy, 680mm, 25° backsweep
Styrstam:Moustache, alloy, adjustable, 90mm
Sadelstolpe:Suspension, alloy, 31.6mm, 350mm, 40mm travel
Pedaler:alloy platform with reflectors
Handtag/Styrlinda:Ergonomic, dual-density
Motor
Motor:Bosch Performance Line
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Motorns ljudnivå:Låg
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
75 Nm
Sensorer:Hastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Maximal räckvidd: 

Maximal räckvidd

Anger hur långt man kan komma under idealiska förhållanden (varmt väder, få backar, få start och stopp samt slätt underlag) innan batteriet blir helt urladdat. Uppgifterna är mestadels hämtade från elmotortillverkaren samt att hänsyn är taget till vilken typ av cykel det är (MTB, standardcykel o.s.v.)

171 km
Batteri
Batteri:Bosch, PowerTube 625Wh, vertical, Smart System
Batterityp:Litium-jon
Batteriplacering:Invändigt
Avtagbart batteri:Ja
Batterikapacitet (Wh):625
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Batteriladdare:4Ah, Bosch
Kan laddas på cykeln:Ja
Display
Display:Bosch Intuvia 100
Displayplacering:Centrum
Laddport:Nej
Assistansnivåer:Auto, Eco, Sport, Turbo
Gåassistans:Nej
Utrustning
Belysning:Fram: AXA, Blueline, 30 lux, powered by main battery. Bak: Spanninga, Presto2Guard, powered by main battery
Skärmar:Moustache, alloy, double wall design, w/alloy stays
Stöd:Moustache, adjustable
Lås:Bosch Connect Module (BCM) compatible
Storlekstabell
Recensioner

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan