• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Tillbaka
Elcyklar  El MTB  Bh El Mtb Xtep Lynx Pro 0.9 Red-Red-Red

Bh El Mtb Xtep Lynx Pro 0.9 Red-Red-Red

Bh El Mtb Xtep Lynx Pro 0.9 Red-Red-Red
Beskrivning

Sylvass enduro med aggressiva utformningen och potent eldrift

Den kompromisslösa enduron BH Xtep Lynx Pro 0.9 har en aggressiva utformningen som säkerställer en optimal viktfördelning, vilket ger dig klassledande balans och maximal kontroll över hojen. Den lutar sig tryggt mot en heldämpad stomme i högklassig kolfiber som ser till att du kan utmana  allt och alla när det gäller riktigt stökig cykling. Slaglängder på hela 170/160 mm levereras av FOX och kompleteras av en helt unik upphängning som skapar en smått magisk känsla i dämpningen. All elkraft hämtas från Shimano som tack vare en elmotor med ett vridmoment på hela 85Nm kan fyrdubbla din pedalassistans. Den här temperamentsfulla eMTB´n utklassar det mesta på två hjul och ser till att du kan dra nytta av all den kunskap som Spanska BH samlat på sig under sin mer än 110-åriga historia. 

Nyckeln till framgång!

  • Eldrivet spanskt drömbygge som utmanar allt och alla när det gäller eMTB Enduro
  • Ballistic Carbon Layup technology - Tävlingsklar stomme i högklassig High Modulus kolfiber
  • Vridstyv konstruktion med HCIM (Hollow Core Internal Moulding) och låg vikt (2.200 gram)
  • Smått magiska - Split Pivot System - utgör dess unika upphängning av dämpningen
  • Högklassiga dämpare från kvalitetssäkra FOX med 170/160 mm i slaglängder
  • Bakre kedjestag på 465mm och 65º styrvinkel skapar klassledande prestanda i utmanade terräng
  • Potent elmotor från Shimano (EP801) med ett vridmoment på 85Nm och upp till 400% assistans
  • Kraftfullt batteri (720Wh) som är helt integrerat i diagonalröret och ger dig upp till 155km i räckvidd
  • Du styr hela systemet via ett smidigt reglage och en tydlig display som är lättåtkomligt placerad på styret
  • Tävlingsklar 1x-drivlina med 12 växlar från Shimano (XT) som ytters sällan krånglar
  • Kraftfulla hydrauliska skrivbromsar 4-kolvsok från Shimano (XT) med 203mm bromsskivor
  • Mästerligt hjulset från DT Swiss (H1700 TR) med kvalitetsgummin från Maxxis (Minion) 
  • Justerbar sadelstolpe från RaceFace (DP Aeffect) som ser till att kommer ner välbehållen
  • Du styr hela bygget via en slimmad cockpit med elegant integrerad kabeldragning
  • Kompatibel med FIT system - Dolt i styrstammen kan du placera de viktigaste verktygen 
  • Pålitligt stöldskydd via smarta iLock + Security Smart Key Bracelet

Högklassigt kolfiberchassi med galet imponerande mekanik

Dess tydligt utmejslade ramform helt i kolfiber är tveklöst funktionellt och ger en optimal balans mellan styvhet och styrka vilket gör att hojen upplevs som både smidig, effektiv och oerhört aggressiv. När det gäller formerna så handlar det om en progressiv geometri och en innovativ design som ger dig massor av rörelsefrihet och gott om utrymme att manövrera. De bakre kedjestagen mäter 465 mm och i kombination med den 65-gradiga styrvinkeln så optimeras förarens position, vilket i praktiken ger vässad prestanda i utförslöporna samtidigt som det ger pålitlig stabilitet i tekniskt utmanade terräng.

Hela drivpaket (både motor och batteri) är centralt placerat i ramens nedre del. Det skapar en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga. Formen på det bastanta diagonalröret medger dessutom mer än adekvat med utrymme för framhjulet, vilket säkerställer att du kan nyttja hela framgaffelns slaglängd på ett effektivt sätt.

Smått magiska Split Pivot System ger en upphängning av dämpningen som levererar en progressiv mekanik och verkligen imponerar på alla plan. Resultatet är en helt makalös markkontakt med extremt följsam känsla kombinerat med effektiv kraftöverföring, hojen svarar med andra ord blixtsnabbt när du vill öka tempot och den ser samtidigt till att du med full kontroll kan hantera knepiga spårval på ett häpnadsväckande enkelt sätt.

Högklassiga dämpare som effektivt sväljer underlagets alla ojämnheter

De högklassiga dämparna är hämtade från FOX (framtill hittar du en 38 FLOAT Factory och baktill en FLOAT DHX2 Factory) så du är mer än väl omhändertagen, och tack vare generösa slaglängder på 160/160 mm så sväljer de effektivt underlagets alla ojämnheter och ser till att du kan köra med full kontroll oavsett lutning eller underlag. Dämparna har dessutom högvis av inställningsmöjligheter, så att du enkelt och snabbt kan anpassa hojen utifrån önskemålen du har för stunden. När det blir stökigt i branterna är en sänkbar sadelstolpe nästan obligatoriskt, och självklart är den redan från start utrustad med en dropper post från RaceFace (DP Aeffect) som ser till att kommer ner välbehållen i utförslöporna.

Potent tysk elmotor med dynamisk körkänsla och ett kraftfullt vridmoment

Kraften kommer från en atletisk kvalitetsmotor som presterar ett vridmoment på hela 85Nm och maximal kadens på hela 130rpm. Motorn drivs av ett kraftfullt (720Wh) och fullt integrerade batteri med en väl skyddad placering i diagonalröret och det levererar högvis av miljövänlig urkraft, vilket ger dig imponerande mängder av extra krut i upp till hastigheter av maximalt 25 km/h. Du kan givetvis cykla mycket snabbare än så, men resten av jobbet får du då göra med hjälp av gravitationen eller med hederlig gammal muskelkraft.

Det potenta elsystemet har verkligen galet bra stuns, men minst lika imponerande är elmotorns beundransvärt följsamma känsla som skapar en dynamisk känsla i varje tramptag. Det beror till stor del på de högklassiga kraftsensorerna och i praktiken innebär det att när du trampar lugnt och varsamt så får du en mjuka och lugn assistans. Men trampar du istället snabbare, och framförallt hårdare, så får du en betydligt mer kraftfull assistans. Hela paketet har imponerande låg ljudnivå och levererar en underbar känsla i själva kraftöverföringen, och det bästa av allt är att det sker med nästan sömlös harmoni och med imponerande hög effektivitet.

Du har full koll på systemet via en tydlig display och styr allt via ett smidigt och lätthanterligt litet reglage med lättåtkomlig placering på styret och med en design som skyddar om olyckan skulle vara framme. 

Tävlingsklar 1x-drivlina med pålitlig funktion och vass prestanda

Den potenta elmotorn jobbar tillsammans med en extremt slagkraftig 1x-drivlina med 12 växlar som levererar pålitlig funktion, ett brett växelomfång samt givetvis fartresurser av högsta rang. Ett partnerskap som ger en solid känsla i kraftöverföringen och allt sker dessutom både effektivt och smidigt. Du har dessutom bara ett enda växelreglage att hålla reda på som dessutom är snyggt integrerat på styret, du behöver med andra ord aldrig släppa taget om din tydliga cockpit.

Högklassigt hjulset samt skivbromsar som är klara för drabbning

Det här kraftfulla bygget rullar på ett par högklassiga hjulset som är speciellt utvecklade för att tåla riktigt stökig cykling. Dessa tempostarka 29-tummare har försetts med tävlingsklara gummin, som både ger dig skarpt fäste i kurvorna och ser till att du kan välja en tight linjen ute i spåren. Eftersom cykeln älskar höga hastigheter är den utrustad med effektiva hydrauliska skivbromsar med 4-kolvsok som verkligen matchar fartresurserna och ser till att du har kraftfull bromsverkan oavsett om det är lerigt, regnigt eller slaskigt i spåren.

Även taggad i

Egenskaper
Information om cykelns specifikation: Information om cykelns specifikation På grund av rådande världsläge kan vissa av cykelns komponenter skilja sig mot vad som anges i specifikationen och vad som syns på bilderna. Tillverkaren kan utan förvarning ersätta komponenterna i ordinarie specifikation till likvärdiga komponenter.
Artikelnummer: 0106528-O366
Varumärke:BH
Variant:RED
Knytnummer:0106528
Specifikation
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Personalisering:Mountainbiking
Modellserie:BH XTEP LYNX
Kön:Unisex, Dam, Herr
Damspecifik: 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.
Nej
Tillverkarens färg:RED-RED-RED
Årsmodell:2023
Vikt (enligt tillverkaren):23,6
Hemsida tillverkare:www.bhbikes.com/en_GB
Elcykel:Ja
Elsystem:Shimano
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm):-
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

12-växlad (1 x 12)
Växelreglageserie:Shimano XT
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus GX Eagle
Tourney   GX    
NX Eagle
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano XT
Modellserie:BH XTEP LYNX
Ramset
Ramstorlek:-
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Kolfiber
Framgaffel:FOX 38 FLOAT Factory 170mm 15QR
Framgaffel, typ av fjäder:Luftfjäder
Slaglängd fram: 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

170 mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på framgaffeln
Bakdämpare:FOX FLOAT DHX2 Factory
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Slaglängd bak: 

Slaglängd bak

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

170mm
Hjul
Framnav:DT Swiss
Baknav:DT Swiss
Ekrar:Stainless Steel
Framdäck:Maxxis Minion TPI120 Terra EXO TR 29X2,5
Bakdäck:Maxxis Minion TPI120 Terra EXO TR 29X2,4
Däckdimension:61-622, 63-622
Drivlina
Växelreglage:Shimano XT
Bakväxel:Shimano XT 12sp
Komponenter
Frambroms:Shimano XT 4 Piston 203mm
Bakbroms:Shimano XT 4 Piston 203mm
Styrlager:Acros AIF-545 ICR
Styre:Race Face Aeffect Riser 35 780mm
Styrstam:BH Evo 35 Fit
Sadelstolpe:Race Face DP Aeffect 31,6
Handtag/Styrlinda:Ergon GE1-Factory
Motor
Motor:Shimano EP801
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Motorns ljudnivå:Låg
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
85 Nm
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Maximal räckvidd: 

Maximal räckvidd

Anger hur långt man kan komma under idealiska förhållanden (varmt väder, få backar, få start och stopp samt slätt underlag) innan batteriet blir helt urladdat. Uppgifterna är mestadels hämtade från elmotortillverkaren samt att hänsyn är taget till vilken typ av cykel det är (MTB, standardcykel o.s.v.)

155 km
Batteri
Batteri:X System
Batterityp:Litium-jon
Batteriplacering:Invändigt
Avtagbart batteri:Nej
Batterikapacitet (Wh):720
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Batteriladdare:Ja
Kan laddas på cykeln:Ja
Display
Display:Remoto EN600L
Assistansnivåer:Boost, Eco, Trail
Gåassistans:Ja
Storlekstabell
Recensioner

Liknande Produkter

Orbea El Mtb Rise M10 Cabon Raw-Shark Grey Matt
I lager. Leveranstid: 12–15 dagar
Orbea El Mtb Urrun 10 Borealis Blue Matt/Luminous Yellow
I lager. Leveranstid: 12–15 dagar
Orbea El Mtb Rise M20 Chameleon Goblin Green Gloss/Black
I lager. Leveranstid: 12–15 dagar
Orbea El Mtb Rise M20 Cabon Raw-Shark Grey Matt
I lager. Leveranstid: 12–15 dagar
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan